2 3

هودی مردانه و ۵ روش مدرن برای استایل کردن آن

همه می خواهند جذاب باشند و لباس یکی از بازیگران اصلی در تعیین جذابیت یک فرد است. لباس هایی که می پوشید چیزهای زیادی در مورد شما می گوید و لباس های خوب به تا حد زیادی در جذابیت شما نقش دارد. با توجه به اینکه هودی مردانه عملا یونیفرم اکثر مردان در فصل پاییز و زمستان هستند، برای آقایان بسیار مهم است که بدانند در آنها چگونه به نظر می رسند. امروز با ما همراه باشید تا ببینیم هودی مردانه جذاب است یا خیر؟ همچنین در این راهنما شما را با ۵ روش مدرن برای استایل کردن هودی مردانه به روشی جذاب آشنا خواهیم کرد.

هودی مردانه از کجا آمده است؟

شرکت Champion Products که با نام شرکت بافندگی Knickerbocker در سال 1919 شروع به کار کرد، ادعا می کند که اولین سویشرت های یا هودی مردانه کلاهدار را ساخته است. Champion که در اصل یک کارخانه تولید ژاکت بود، در اوایل دهه 1930 زمانی که به دنبل تغییر روش‌هایی برای دوخت لباس هایی ضخیم‌تر بود، شروع به تولید لباسی با نام هودی کرد.

به گفته هارولد لیپسون، رئیس سابق Champion که در سال 1934 در این شرکت کار خود را آغاز کرد، هودی مردانه اولین بار برای محافظت از ورزشکاران و کارگران با اضافه کردن کلاهی به سویشرت ها تولید شد. کارگران انبارهای سردخانه ها و کارگرانی که در طول زمستان در فضای بیرون کار می‌کردند، خواستار لباسی بودند که گرمای بیشتری نسبت به لباس‌های معمولی داشته باشد. از سویی دیگر چون چمپیون مستقیماً با دبیرستان‌ها نیز کار می‌کرد و نیازهای پوشاک آنها را تامین میکرد در نهایت سویشرت‌های بزرگی با کلاه تولید کرد که  هم ورزشکاران و هم کارگران در روزهای سرد آن را می‌پوشیدند.

از آنجایی که درست مانند امروز، دبیرستان ها محل پرورش مدهای پرطرفدار بودند و به زودی هودی پسرانه به عنوان یک سبک مد شناخته شده  و اواسط دهه هفتاد، زمانی که فرهنگ هیپ هاپ در خیابان های شهر نیویورک در حال پیشرفت بود به لباسی همه گیر تبدیل شد.در نهایت طراحان لباس مانند تامی هیلفیگر و رالف لورن از مد خیابان ها الهام گرفته اند و کمک کردند تا هودی مردانه از دبیرستان ها به خیابان ها بیاید و بیش از پیش به لباس پاییزه محبوبی تبدیل شود.

3 3

 

آیا هودی مردانه جذاب است؟

مردان در هودی ها شگفت انگیز به نظر می رسند زیرا یک هودی می تواند تمام عیوب بدن را پنهان کند. یک هودی مردانه همچنین می تواند به دلیل ماهیت نرم و مبهمش، مردان را دوست داشتنی تر نشان دهد. از طرفی دیگر اگر قد بلند و لاغر با هیکل مناسبی هستید، هودی مردانه می تواند تمام این ویژگی های مثبت بدن شما را برجسته کند. درکل هودی به دلیل تاریخچه و زمینه‌ای که دارد یک لباس بسیار جذاب است.

4 3

 

آیا هودی مردانه اوورسایز نیز جذاب هستند؟

هودی‌های سایز بزرگ برای پسرها عالی به نظر می‌رسند، زیرا نشان می‌دهند که پوشنده آنها از مد و ترندهای روز آگاهی دارد. بزرگترین ترند  لباس های خیابانی شهری در حال حاضریعنی لباس های اوورسایز، راه خود را به دنیای هودی ها نیز باز کرده اند. درست مانند سایر لباس‌ها، نحوه استایل کردن هودی اوورسایز، نقش بسیار مهمی در جذابیت شما دارد.

۵ روش مدرن برای استایل کردن هودی مردانه

1.هودی مردانه با جین

ساده ترین راه برای استایل کردن به یک هودی مردانه یا یک هودی گشاد، ست کردن آن با یک شلوار جین مناسب است.در این ترکیب، شما دو گزینه متفاوت دارید – می توانید به سراغ یک شلوار جین اسکینی بروید یا یک جین راحت و گشاد. هر دوی این گزینه ها عالی به نظر می رسند، و انتخاب آن تنها به ترجیح شخصی بستگی دارد. اگر هودی مردانه خود را با شلوار جین می‌پوشید، فقط اجازه دهید هودی تمام حرف‌هایتان را بزند. شلوار جین نباید در مرکز توجه لباس شما باشد.پس یک شلوار جین مشکی ساده کافی است.

از طرفی ست کردن هودی با کت جین  نیز یک راهی عالی برای دستیابی به ظاهری معمولی و جذاب است. اگرچه می‌توانید از بین انواع مختلف کت‌های جین  گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید اما،  کت جین آبی بسیار خوب کار می‌کند و می‌تواند برای طیف وسیعی از سبک‌ها مناسب باشد.

5 3

 

2.هودی با کت یا پالتو

وقتی نوبت به گرم ماندن و در عین حال شیک بودن می رسد، کت یا پالتو همیشه یک انتخاب عالی است. کت یا پالتو  لباسی است که اکثر آقایان در کمد لباس خود دارند.  این استایل  شاید بزرگ‌ترین تابوی باشد که این روزها به استایلی شیک تبدیل شده باشد. یک هودی خوش دوخت باکیفیت روی یک پیراهن دکمه‌دار یا پولوشرت به همراه با یک کت یا پالتو ترکیب جذابی به نظر میرسد. اگر به جذابیت این استایل شک دارید، به توانایی ظاهرا ذاتی ایتالیایی ها در خوش پوشی اعتماد کنید.

6 3

 

3.هودی مردانه با تیشرت سفید

یک هودی را مانند یک سویشرت میتوانید به خوبی با یک تی‌شرت ساده سفید ست کنید.

how to wear hoodie for men

 

4.ژاکت بامپر و هودی مردانه

برای یک استایل شهری ست کردن هودی با یک ژاکت بامپررا به شما پیشنهاد میکنیم.  اگرچه این ترکیب به اندازه سایر استایل ها کلاسیک نیست، اما به لطف محبوبیت فعلی بامپرها و طراحی جذاب هودی مردانه، می تواند جذاب باشد. برای زیباتر کردن ظاهر خود ، یک هودی زیپ دار در رنگ های کلاسیک مانند خاکستری، مشکی یا سرمه ای انتخاب کنید وسپس، آن را با ژاکت بامپر مورد علاقه خود ست کنید. برای تکمیل ظاهر غیررسمی خود، کافی است شلوار جین مشکی یا آبی تیره و یک جفت کفش ورزشی شیک به استایل خود اضافه کنید.

7 3

5.ژاکت پارکا با هودی

با ست کردن هودی با ژاکت پارکا، در زمستان امسال از خود در برابر باد، باران و سرما محافظت کنید. این ترکیب نه تنها گرم و کاربردی است، بلکه می تواند شیک و مدرن به نظر برسد. برای داشتن حال و هوای ساده، هودی مشکی را با پارکای مشکی ست کنید و شلوارهایی خوش دوخت انتخاب کنید.

8 3

 

خرید هودی مردانه

هودی مردانه ساده ممکن است شیک ترین مورد در کمد لباس شما نباشد، اما یکی از راحت ترین و کاربردی ترین هاست. ترتیب، این لباس گرم و گشاد یکی از اصلی‌ترین لباس‌های مردانه مدرن است که هر آقایی باید یکی از آنها را داشته باشد. در حالی که می‌توانید راحتی در خانه را با یک خرید یک هودی مردانه  به خود هدیه دهید، می‌توانید آن را به عنوان بخشی از یک لباس گرم و غیررسمی  درآخر هفته  نیزبپوشید.  امیدواریم  قبل از اینکه به سراغ خرید لباسهای پاییزه بروید امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد که چگونه یک هودی را به روشی درست بپوشید تا ظاهری شیک داشته باشید.