آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های لیلیان مد بوده است و لیلیان مد در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.مدت بازگرداندن کالا ۷ روز میباشد با شرایط ذیل:

  1. اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.

  2. کالای سفارش داده شده با سایت از نظر ظاهر و اطلاعات مغایرت داشته باشد .

  3. سایز مورد نظر شما تحویل داده نشده باشد .

  4. درصورتیکه مشتری تا ۷ روز بعد از دریافت کالا از سفارش خود منصرف گردید، میتواند کالا را از طریق تماس با واحد خدمات مشتریان (یا درخواست در قسمت تیکت پنل کاربری) مرجوع نماید. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

در موارد ۱-۳ هزینه مرجوعی به عهده لیلیان مد میباشد و در مورد ۴ هزینه ارسال و مرجوعی از حساب مشتری کسر میگردد.

کالاهای زیر قابل بازگشت نیستند:

  • زیورآلات و اکسسوری ها مانند گوشواره و اکسسوری های مشابه که تماس مستقیم با پوست دارند.

  • لباس های نوزادی به دلیل مسایل بهداشتی.

  • لباس های زیر و مایو مردانه، زنانه و بچه گانه.

شرایط مرجوعی کالا

  • درخواست بازگشت کالا تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که کفش یا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد و قابلیت فروش مجدد را داشته باشد .

  • انواع کیف ها در شرایطی که کیف کاملا سالم و به همراه تمامی پلمپ های پلاستیکی دسته و بند و حجم دهنده های درون آن باشد، قابل بازگشت هستند.

  • پس از دریافت و پذیرش کالا توسط لیلیان مد  ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر ۴۸ ساعت کاری به اطلاع مشتری خواهد رسید ودر صورت تایید، مبلغ مذکور به مشتری مسترد خواهد شد .

  • لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ لیلیان مد بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، لیلیان مد تفاوت را به حساب مشتری، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری  واریز می‌کند.

  • اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و لیلیان مد در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

  • توصیه می‌شود تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور وصحت و سلامت فیزیکی کالا در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود درغیراینصورت از پروسه مربوط به مرجوعی کالا باید اقدام شود.

  • بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

استان تهران – شهر تهران – میرداماد – بین مدرس و نفت جنوبی – پلاک ۲۸۶

کد پستی : ۱۵۴۹۹۶۵۴۱۱

  • در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید ، میتوانید کالای خود را بصورت پس کرایه پست کنید ، در صورتی که امکان پس کرایه در شهر شما وجود نداشت بعد از ارسال کالا رسید پستی مهر شده را به آدرس info@lilianmode.com ارسال نمایید.