2صس

معرفی برندهای لیلیان مد

برند فلاویا در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در زمینه‌ی طراحی و تولید پوشاک و اقلام وابسته فعالیت خود را آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که کارآفرینی و شناساندن سلیقه ی ایرانی در بازارهای داخلی و جهانی‌ است، با ایجاد کارگاه تولیدی و همکاری در قالب تولید برون سپار فعالیت خود را ادامه داده و سعی بر تولید محصولات متنوع با مواد اولیه‌ی مرغوب را داشته است. از جمله محصولات تولیدی این برند میتوان به انواع پوشاک زنانه، اکسسوری، کیف و کفش زنانه اشاره کرد.
چشم انداز برند فلاویا معرفی و شناساندن هر چه بیشتر طراحان و ایده پردازان ایرانی به مصرف کننده آگاه میباشد و امید می‌رود در سالهای پیش رو جزو برندهای مطرح و ثابت قدم ایرانی در عرصه مد و پوشاک محسوب شود.

وینترهارت

 

وینترهارت برندی است که بر روی سبک زندگی ماجراجویانه تمرکز دارد؛ در وینترهارت سن و سال اهمیت ندارد بلکه نگرش به زندگی مهم است، در نتیجه تمام افرادی که می خواهند احساس خوبی از آن چه می پوشند داشته باشند و در عین حال به کیفیت و جزئیات اهمیت می دهند مشتری ما هستند.
تمرکز ما بر روی کیفیت بالا و توجه به طراحی و دوخت کالاها است؛ محصولات وینترهارت دسته بندی گسترده ای از پوشاک پرمیوم، اکسسوری و کفش مردانه و زنانه را شامل می شود.

برند وینکلر در اردیبهشت ماه سال ١٣٩٩ در زمینه‌ی طراحی و تولید پوشاک و اقلام وابسته فعالیت خود را آغاز نمود. این برند در راستای پیشبرد اهداف خود که کارآفرینی و شناساندن سلیقه ی ایرانی در بازارهای داخلی و جهانی‌ است، با ایجاد کارگاه تولیدی و همکاری در قالب تولید برون سپار فعالیت خود را ادامه داده و سعی بر تولید محصولات متنوع با مواد اولیه‌ی مرغوب را داشته است. از جمله محصولات تولیدی این برند میتوان به انواع پوشاک زنانه، اکسسوری، کیف و کفش زنانه اشاره کرد.چشم انداز وینکلر معرفی و شناساندن هر چه بیشتر طراحان و ایده پردازان ایرانی به مصرف کننده آگاه میباشد و امید میرود در سالهای پیش رو جزو برندهای مطرح و ثابت قدم ایرانی در عرصه مد و پوشاک محسوب شود.

جاستیفای

برند جاستیفای جونیور با استفاده از دو رویکرد “تولید ملی” و “کالای با کیفیت ایرانی“ سعی دارد دنیای پوشاک بچه گانه را با سلیقه نو و طراحی مطلوب در هم آمیزد.
جاستیفای جونیور یک سبک ساده گرایی را با جدیدترین طراحی ایرانی و آمیخته به رنگهای شاد متنوع برای رسیدن به جایگاه ” برند برتر شدن” با ارائه کیفیت خوب و قیمت مناسب سعی دارد با عرضه پوشاک در بازار رقابتی ایران حسی مطلوب به مشتریان وفادار خود القا نماید.

 

برند باترفلای تولید کننده انواع اکسسوری زنانه است که در سال 1398 با تمرکز بر روی تولید کیف ، کفش ، شال و …  شروع به فعالیت نمود. بخشی از تلاش‌های باترفلای برای تامین خواسته‌های مصرف کنندگان، شامل تهیه مواد اولیه مرغوب (چرم طبیعی و مصنوعی و یراق آلات و …)برای تولید محصولاتی است که زیبایی و راحت بودن و آسودگی را در هنگام استفاده به همراه می‌آورد. هر فرد می تواند با انتخاب استایل مناسب کیف و کفش خود را ست نماید.در برند باترفلای شما از سبک مجلسی تا کارهای روزمره و اسپرت را برای سنین مختلف خواهید دید. همانطور که گفته شد برند باترفلای یک برند اکسسوری است که علاوه بر کیف و کفش شامل شال و بدلیجات(گردنبند ، گوشواره ، دستبند و … )که می توانید برای ست کردن با لباس خود نسبت به استایلی که دارید از اکسسوری های باترفلای انتخاب نمایید.