Fashion Icon 1

معرفی برندهای برتر پوشاک

آنچه که برندهای برتر پوشاک را در دنیا زبانزد می نماید، کیفیت پارچه ها و تمیزی دوخت لباس ها می باشد. از این حیث شرکت های اندکی وجود دارند که می توانند لباس های با کیفیت ارائه دهند. در زیر با نام برخی از این برند ها آشنا می شوید.

Picture1 1Picture2 1

  • برند ARMANI

ارزش این برند لباس را حدود 3.1 میلیارد دلار تخمین می زنند. آنچه  که این نمونه از برندهای برتر پوشاک را بی نظیر می نماید، خیاطی های بی عیب و نقص و زرق و برق لباس ها است. جالب است که بدانید اکثر ستاره های هالیوود از این برند خرید می کنند. در محصولات برند آرمانی شما می توانید انواع عطر، کیف، اکسسوری، کمربند، عینک و کفش را مشاهده نمایید. باید بیان نمود که لباس های ارائه شده برند آرمانی همگی از بهترین و مجلل ترین پارچه ها تهیه می شوند.

 

Picture3

  •  برند FENDI

محققان ارزش این مورد از برندهای برتر پوشاک را حدود 3.5 میلیارد دلار تخمین می زنند. برند فندی از سال 1925 میلادی در حال فعالیت می باشد و انواع کیف ها، لباس ها و لوازم جانبی را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. برند مذکور دارای آتلیه تخصصی خود است و به همین دلیل روی عکسبرداری از محصولات خود بسیار تمرکز نموده است. فندی از سال 1997 میلادی محصولات خود را با توجه به دنیای مد و فشن و استاندارد های روز بروز می نماید. همین فاکتور نیز باعث افزایش سود آن شده است.

 

Picture4

  •  برند  Versace 

ورساچه را نیز می توان پرفروش ترین برند پوشاک دنیا عنوان کرد که ارزش شرکت آن در حدود 5.5 میلیارد است. شرکت ایتالیایی ورساچه  از سال 1978 میلادی فعالیت خود را آغاز نمود و یکی از سودآور ترین شرکت های تولیدکننده لباس می باشد. به دلیل تزئینات پر زرق و برق، طراحی های خاص و چاپ های بی نظیر روی لباس ها، این برند توانست نزد عموم بسیار محبوب شود.

 

 

  • برند BURBERRY Picture5

یکی از برندهای برتر پوشاک و از جمله پرفروش ترین برند لباس دنیا بدون شک برند بربری است درآمد این شرکت در حال حاضر بیش از 4 میلیارد دلار در سال می باشد. البته گفتنی است که ارزش شرکت مذکور حدود 5.8 میلیارد دلار است. این شرکت به دلیل نوآوری هایی که در عرصه لباس از خود نشان داد، توانست علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب نماید. یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد برند مذکور استفاده از پوست های گرانبها در تولید لباس است. همین موضوع نیز قیمت لباس ها را بسیار افزایش می دهد.

Picture6

  •  برند CHANEL

این نمونه  از برندهای برتر پوشاک در سال حدود 5.4 دلار درآمد دارد و بیشتر در حوزه تولید لباس های زنانه فعالیت می نماید. گفته می شود اعتبار این شرکت در حدود 6.4 میلیارد است و یکی از گران ترین شرکت ها در عرصه لباس است.  

 

Picture7

  • برند Hermès 

برند هرمس یکی از از برند های قدیمی در عرصه پوشاک می باشد که فعالیت خود را از سال 1837 میلادی آغاز نموده است. این برند در سال حدود 5.3 دلار درآمد دارد. به همین دلیل بیان می شود که ارزش شرکت مذکور 10.6 میلیارد دلار است. کیف های باکیفیت و روسری های ابریشمی دو محصول پرطرفدار این شرکت هستند. لازم به ذکر است که برند هرمس در تولید دستکش و به صورت کلی لباس های ورزشی نیز بسیار موفق ظاهر شده است.