Untitled 1

مد و فشن

مد و فشن

 

  •  مد یا فشن چیست ؟

فشن از جمله صنایعی است که اهمیت زیادی در دنیا دارد. هر روز شرکت‌های بزرگ تولیدکننده پوشاک در دنیا با هم رقابت می‌کنند تا بهترین‌ها را ارائه دهند. اما در نهایت این شما هستید که براساس فشن و مد معرفی شده، سبک و استایل پوشش خود را انتخاب می‌کنید. انتخاب نوع مد و استایل پوشش به فاکتورهای مختلفی مانند عقاید دینی، باورها، فرهنگ و آداب و رسوم بستگی دارد.
همه ما به خوبی می‌دانیم که نوع پوشش ما در نوع تفکر دیگران نسبت به ما تاثیر گذار است. به عبارت بهتر آنچه که می‌پوشید، نشان دهنده طرز تفکر، شخصیت و سبک زندگی شماست. توجه به نوع پوشش سبب می‌شود که همه ما به موضوع مد و فشن علاقه‌مند باشیم. اگر شما هم دوست دارید که این دو مفهوم را بهتر بشناسید و چند نکته طلایی درباره آن بدانید، در ادامه همراه ما بمانید.

Different fashion styles 1

 

  • استایل مناسب خودتان را انتخاب کنید

Picture2

دلیلی وجود ندارد که همیشه خودتان را درگیر مد و فشنی کنید که شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها تبلیغ می‌کنند. هدف نهایی ما از نوع پوششمان احساس راحتی و آرامش است. بنابراین استایلی انتخاب کنید که از آن لذات می‌برید و به شما حس آرامش القا می‌کند.

 

 

 

 

Picture1

  • بر ترس از رنگ غلبه کنید

رنگ‌های خنثی زیبایی خاص و گیرایی بالایی دارند، اما باید بر ترس از رنگ‌‎ها هم غلبه کرد!

برای این که انتخاب مطمئنی داشته باشید، می‌توانید یک رنگ خنثی مثل خاکستری را با یک رنگ درخشان مثل زرد ترکیب کنید.

ولی درباره‌ی ترکیب کردن دو رنگ پرقدرت با یکدیگر هم فکر کنید. برای رسیدن به ترکیبی قوی‌تر می‌توانید رنگ‌هایی مثل صورتی مرجانی و نارنجی را که در چرخه‌ی رنگ کنار هم قرار دارند با هم ترکیب کنید.

برای شروع می‌توانید یکی از رنگ‌هایی را که خیلی دوست دارید انتخاب و مابقی استایل خود را با آن ست کنید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید