1681641588458

تاثیر رنگ ها بر استایل ما

sabaRico com 934 4411

 

  • رنگ قرمز

بهتر است اگر یکی از لباس های شما قرمز است تیکه بعدی را قرمز نپوشید سعی کنید از رنگ های خنثی در کنار آن استفاده نمایید. حتی الامکان لباس های رنگ قرمز را با آبی و زرد ست نکنید زیرا هماهنگی جالبی با هم ندارند و فقط زمانی با هم هماهنگ می شوند که آبی به سمت بنفش و زرد به سمت نارنجی متمایل شده باشد.

قرمز 2
gettyimages 1167313297

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • رنگ نارنجی

آبی ، قرمز رنگ مناسب ست کردن با رنگ نارنجی می باشند . این رنگ از آنجایی که رنگ تند تلقی می شود در ست کردن آن باید دقت نمود زیرا با اشتباهی کوچک زیبایی تیپ خود را از دست خواهیم داد، پس برای فرار از این اتفاق بهتر است به جای رنگ نارنجی تند از سایه های روشن تر و تیره تر این رنگ استفاده نمایید. قهوه ای رنگی است که از نارنجی بوجود آمده و همین موضوع باعث می شود تا هارمونی زیادی با نارنجی داشته باشد.

 

  • رنگ زرد

رنگ  زرد از آن دسته رنگ هایی است که اگر با همرنگ نیز ست شود زیبا به نظر می رسد. اما در کل رنگ سختی برای ست کردن است. اگرمی خواهیداز رنگ زرد استفاده کنید بهتر است رنگ لیمویی و زرد روشن را انتخاب کنید تا راحتتر بتوانید با لباس های دیگر آن را بپوشید . مکمل رنگ زرد ، بنفش می باشد. اما برای کنار هم قرار دادن این دو رنگ باید دقت نمود. هیچ کدام نباید از دیگری تندتر باشد چون از لحاظ دید افراد تاثیر نا مطلوبی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • رنگ آبی

هماهنگی رنگ  آبی با نارنجی ، سفید و مشکی بی نظیر است و بیشترین جلوه رنگ آبی را با ست کردن به این رنگ ها میتوانید مشاهده نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • رنگ سیاه و سفید

رنگ سیاه و سفید در هر استایلی که باشند زیبا خواهند شد. این دو رنگ تنها رنگ هایی هستند که با تمام رنگ ها و مدل ها هماهنگی دارند. در واقع میتوان گفت سفید در کنار هر رنگی قرار بگیرد، این قابلیت را دارد که رنگ را بارزتر کرده و جلوه آن را چنیدن برابر کند.در مقابل مشکی تندی رنگ های دیگر را می گیرد.

زرد 5
سبز 4
آبی 2 1
بنفش 3
37.Black and White Outfits

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • رنگ سبز

رنگ سبز را بسیاری از افراد دوست دارند زیرا رنگ صلح محسوب می شود و بدلیل اینکه در جنگل و در کل طبیعت وجود دارد بسیار آرامش بخش نیز هست. ترکیب این رنگ با آبی ، زرد ، قرمز ، سفید و مشکی بسیار ترکیب زیبایی خواهد شد. مکمل اصلی رنگ قرمز ، سبز است . این دو در کنار هم ترکیبی بسیار ایده آل هستند ، حواستان باشد سبز با بنفش تناسبی ندارد مگر اینکه بنفش نزدیک به آبی باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

  • رنگ بنفش

رنگ بنفش ترکیب بسیار خوبی با بنفش ، آبی ، زرد ، مشکی و سفید می سازد. ست کردن سایه روشن بنفش تیره و روشن بسیار جذاب خواهد بود . در نظر داشته باشید مکمل رنگ بنفش ، زرد است ولی باید با یک درجه درخشندگی انتخاب شوند. یعنی اگر بنفشی که استفاده می کنید براق است لباس زردی که با ان ست می کنید نیز براق باشد.